Menu Sluiten

Garantie

Met uiterste zorg maak ik elk woonaccessoires in de webshop. Ik geef om mijn producten en doe natuurlijk m’n uiterste best om deze in topconditie aan u te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien bent u verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij mij hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zal ik kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Uitgebreide informatie over de garantie vind je onder artikel 10 in de algemene voorwaarden van Houtmoed. Daar vind je bij artikel 14 ook meer informatie over eventuele klachten.

Klachten

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad u aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen via het contactformulier, zodat we samen tot een oplossing kunnen komen.

Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur viaĀ https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil/. U kunt altijd bij hen terecht wanneer wij er samen niet uitkomen.

Voorheen was het ook mogelijk om een klacht in te dienen via het ODR-platform van de Europese Commissie, wanneer uw klacht nog niet ergens anders in behandeling is. Het ODR-platform houdt echter per 1 juli 2025 op te bestaan. Vanaf maart 2025 nemen zij geen nieuwe klachten meer aan (http://ec.europa.eu/odr).

De waardering van www.houtmoed.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.8/10 gebaseerd op 43 reviews.